Головна » 2015 » Квітень » 30 » Заяву й декларацію заповнюємо правильно (№35-36 від 30.04.2015 р.)
15:44
Заяву й декларацію заповнюємо правильно (№35-36 від 30.04.2015 р.)

Заяву й декларацію заповнюємо правильно

Згідно з постановою  Кабінету міністрів України від 28.02.2015 р. №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» для призначення субсидії громадянин повинен подати до  управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації тільки два документи - заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які  звернулися за її призначеннями. Бланки заяв та декларацій користувачі  комунальних послуг уже отримали. Їх можна також самостійно роздрукувати з сайту Мінсоцполітики, користуючись мережею Інтернет.
Мешканці району вже почали надсилати і приносити заповнені заяви та декларації. Та тільки, здається, не всі усвідомлюють, що пишуть не твір на довільну тему, а заповнюють документ,  тому й вписують, наприклад, у графу щодо навчального закладу, де здобуває освіту дитина, замість назви вузу - «щось пов’язане з  сільським господарством». Дехто ж просто не  розуміє, які саме відомості треба вносити в декларацію.
Як правильно заповнити заяву про призначення субсидії та декларацію про доходи і витрати, розповідає заступник начальника відділу соціальних допомог та субсидій УПСЗН  Валківської райдержадміністрації Л. М. Шульга:

- Почнемо з заяви. У верхньому правому куті бланка, де слід зазначити найменування структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, треба написати: до УПСЗН Валківської райдержадміністрації. 
Заповнює заяву особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті за житлово-комунальні послуги.  Прізвище, ім’я та по батькові слід написати повністю, вказавши зазначені паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер). Обов’язково треба зазначити і номер телефона (стаціонарного чи мобільного), по якому в разі виявлення помилок, неточностей чи за інших потреб, можна додзвонитися до заявника. Якщо заявник користується пільгами - дитина війни, учасник війни, багатодітна сім’я - це теж треба дописати біля прізвища.
Після слів, «Прошу призначити  субсидію на відшкодування витрат», слід підкреслити, на які види послуг призначати субсидію: на придбання твердого палива та скрапленого газу (якщо житлове  приміщення не забезпечується газо-, електро-, теплопостачанням для опалення) чи на оплату житлово-комунальних послуг.
Вказуючи відомості про житлово-комунальні  послуги, якими користується сім’я, слід з квитанцій на оплату чи з договорів про надання послуг уважно переписати номер особового рахунку, назву організації, що надає послуги, а в графі «Примітка» залежно від наявності чи відсутності засобів обліку, зазначити «є лічильник» або «немає лічильника».
У заяві необхідно відмітити, розглядати чи не розглядати (потрібне підкреслити) питання призначення субсидії комісією місцевого органу влади. За рішенням комісії субсидія призначається лише в  наступних випадках:
- на збільшену понад норму площу житла непрацездатним особам, які  проживають самі (відповідне рішення не переглядається до зміни обставин);
- особові рахунки відкриті на іншу особу;
- сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги (будівництва, ремонту, мобільний зв’язок) на суму, яка перевищує 50 тисяч гривень;
- з урахуванням кількості фактично проживаючих осіб (за наявності засобів обліку послуг);
- державним соціальним інспектором з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування;
- індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але які оплачують послуги.
Уважно прочитайте останнє речення і не забудьте, що  зобов’язалися в разі  зміни обставин,  що можуть вплинути на отримання субсидії, повідомити про це  УПСЗН.
Заповнення заяви закінчіть, поставивши дату і підпис.
Декларацію про доходи і витрати, як і заяву, заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті за житлово-комунальні послуги. Якщо такі рахунки відкрито на різних осіб, що мешкають в одному приміщенні,  рахунки слід привести у відповідність до вимог.
Вносячи відомості щодо характеристики житлового приміщення, загальну  площу вкажіть ту, що зазначена в   технічній документації, підкресліть тип будинку -  індивідуальний чи багатоквартирний, а також, якщо  багатоквартирний будинок на кілька поверхів, обов’язково треба вказати скільки їх, і на  якому поверсі знаходиться квартира.
У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих - для  осіб, які орендують житло і вказані в договорі оренди), із зазначеням  прізвища, імені, по батькові - повністю, дати народження, ідентифікаційного номера. У  графі «примітка» слід вказати соціальний статус особи (працездатний, пенсіонер, безробітний, інвалід, студент, школяр тощо).
У розділі ІІ вносяться дані про всі  види доходів упродовж попереднього 2014 року: заробітна плата, пенсія, допомога, стипендія, аліменти, виплати відповідно до умов  цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, від продажу майна, сільськогосподарської продукції, девіденти, проценти від розміщення депозитів, подарунки, що підлягали оподаткуванню, подарунки за участь в акціях тощо.
 На заповнення цього розділу хочу звернути особливу увагу. Якщо  ви  не впевнені, що точно знаєте і пам’ятаєте всі свої доходи за минулий рік, чи маєте сумнів щодо якогось із виду доходів - зверніться до податкової служби, де чітко зафіксовані всі ваші доходи. Бо в разі виявлення під час перевірок незадекларованих доходів, можуть бути застосовані штрафні санкції.
До речі, можна задекларувати доходи за шість місяців, що передують місяцю звернення про  призначення  субсидії, але в цьому  разі  наявність довідки про доходи є обов’язковою.
 Декларуються доходи всіх зареєстрованих у житловому приміщенні. Вказуючи вид доходу, слід зазначити, що це - пенсія, стипендія, заробітна плата,  відсоток по депозиту чи інший від доходу.  Суму доходу слід вказувати без урахування податку з доходів фізичних осіб. У графі «джерело доходу» вказується назва установи, організації, підприємства, де дохід був отриманий.
Розділ ІІІ заповнюється лише  в разі, якщо кимось із зареєстрованих осіб упродовж 12 місяців, що  передували зверненню про призначення субсидії, була зроблена разова покупка на суму більше 50 тис. грн. (автомобіль, будинок,  земельна ділянка тощо).
Знову ж таки, уважно перечитайте  текст наприкінці декларації. Поставте підпис і дату.
 Ми зупинилися на основних моментах щодо заповнення бланків заяви та декларації. Ще раз нагадую, що  по суті вони є документами, засвідченими вашим підписом, а тому ставитися до їх заповнення слід уважно. Маєте  сумніви - зверніться за консультацією.   Телефон «гарячої лінії» УПСЗН – 5-14-81
Якщо, відправивши заяву і декларацію, ви  згадаєте про якісь  важливі дані, котрих не задекларували - зробіть це, не гаючи часу, звернувшись до управління праці й соцзахисту населення, і не чекаючи, доки   їх виявлять під час перевірки.
І останнє. Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014-2015 років, субсидія  на наступний  період призначатиметься на підставі раніше поданих документів, без необхідності подання заяви і декларації. Але якщо за цей  час виникли обставини, що  можуть  вплинути на розмір субсидії (змінився перелік отримуваних житлово-комунальних послуг, додатково була встановлена, наприклад, газова колонка, змінилася кількість осіб зареєстрованих у житловому приміщенні тощо), про це обов’язково слід повідомити до управління праці й соцзахисту населення.

 

Переглядів: 438 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: