Головна » 2016 » Лютий » 6 » ВСІ АДМІНПОСЛУГИ В ОДНОМУ ЦЕНТРІ (№ 12 від 6 лютого 2016 року)
17:07
ВСІ АДМІНПОСЛУГИ В ОДНОМУ ЦЕНТРІ (№ 12 від 6 лютого 2016 року)

ВСІ АДМІНПОСЛУГИ В ОДНОМУ ЦЕНТРІ

За час, що існує центр надання адміністративних  послуг  райдержадмі­ністрації - а це вже більше року - жителі  району, зокрема ті,  кому доводилося звертатися до фахівців нашого центру, пересвідчилися в ефективності його роботи та його перевагах.  Людям вже на треба ходити по кабінетах та інстанціях, аби  одержати певні  адмінпослуги, достатньо звернутися до нашої  служби зі своїм запитом.
Документи  заявника ми приймаємо за описом, відповідні рішення отримуються чітко у визначений законодавством термін. Строки виконання послуги контролює не заявник, а саме адміністратор центру, який же  й повідомляє замовника в зручний для нього  спосіб про виконання його замовлення. Таким чином, замовник може бути  впевнений, що відповідь на своє звертання він  одержить без зайвого клопоту і точно в  той термін, який для цього визначено.
Наш центр надає 50 адмінпослуг, як передбачено  переліком, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації. Участь у роботі центру беруть шість суб’єктів надання адмінпослуг у районі. А саме відділ Держгеокадастру, управління ветеринарної медицини, Нововодолазьке міжрайонне управління Держсан­епідслужби, районний сектор Державної міграційної служби, районний відділ Державної  служби з надзвичайних ситуацій, реєстраційна служба районного управління юстиції.
Впродовж минулого року адміністраторами центру надано  загалом 3183 послуги. На особистому прийомі та в телефонному режимі громадянам надано близько 500 консультацій.
Найбільше наданих  послуг - понад 1770 та 1385 - стосувалися відповідно компетенції Держгеокадастру  та міграційної служби. Активно  зверталися жителі району за   довідками про нормативно-грошову оцінку земельної  ділянки, статистичними  довідками, з приводу реєстрації та  зняття місця проживання, вклеювання в паспорт фото за віком та щоб отримати паспорт вперше, зареєструвати новонароджених. Юридичні та фізичні особи, які мають  намір почати підприємницьку діяльність чи вже її здійснюють, зверталися для отримання експлуатаційних дозволів, декларацій відповідності вимогам законодавства об’єктів, де вони  розгорнуть власну справу. Крім того, в центрі щодня проводиться прийом громадян реєстратором відділу Держгеокадастру з питань  реєстрації земельних  ділянок та надання витягів з Державного  земельного кадастру.
Вже в поточному році центром надано близько 190 адмінпослуг та майже стільки ж консультацій. Щодня до нашої  служби звертаються більше двох  десятків відвідувачів.
Працюючи зі зверненнями заявників, розглядаючи їх у межах своєї  компетенції, центр адмінпослуг має й власні проблеми. І найбільша - відсутність  приміщення, яке  б  відповідало  вимогам, що  висуваються до такої  установи. Інакше кажучи, нинішнє приміщення центру тісне і для відвідувачів, і для працівників, і для документації, з якою  працюємо. Зараз практично  відсутня зона очікування й інформування громадян та для розміщення зразків заяв на отримання адмінпослуг, заповнення бланків.
А ще в приміщенні центру має бути спеціальна закрита частина для збе­рігання бланків суворої звітності - паспортів громадян, спеціальних бланків для видачі витягів з Держреєстру речових прав на нерухоме майно, печатки адміністраторів. Потрібне також окреме приміщення для архівної документації. Це дійсно  дуже важливе і для нас, і для відвідувачів питання перебуває на контролі в голови райдержадміністрації В.І. Войтенка, тож сподіваємося, що врешті воно  вирішиться позитивно. Це важливо ще й тому, що діяльність  і послуги центру поступово розширюються. Так, у зв’язку зі змінами в законодавстві планується стажування відділом Держгеокадастру наших  адміністраторів у сфері земельних відносин. Після цього наші фахівці будуть  самостійно надавати  відомості Держземкадастру (витяги про земельну ділянки, їх нормативно-грошову оцінку).
У подальших планах центру, крім розширення адмінпослуг і створення зручних умов для відвідувачів, - встановлення інформаційних  і платіжних  терміналів, що дозволить тут же, на місці, оплачувати  адмінпослуги (державне мито), запровадження електронного обігу документів. Також  у приміщенні центру, коли воно стане більш просторим, зможемо надавати  супутні послуги, затребувані у відвідувачів - виготовлення копій документів, ламінування, фотографування тощо.

С. КАЛЕМБЕТ,
начальник центру надання адмінпослуг РДА.

Переглядів: 208 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: