Головна » 2015 » Серпень » 11 » РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ (№ 65 від 11 серпня 2015 року)
17:07
РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ (№ 65 від 11 серпня 2015 року)

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ

   На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» Валківською районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на звернення.

   Протягом І півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 133 звернення, що на 30 % більше аналогічного періоду минулого року, у тому числі поштою - 3 звернення, на особистих прийомах – 62, через органи влади – 47. Збільшення кількості звернень громадян може бути спричинене суспільно-політичною ситуацією в країні, зміною керівництва райдержадміністрації.
    За видами звернень домінують заяви – 78, скарги – 3. За звітний період від органів влади вищого рівня надійшло 47 звернень, що втричі більше ніж минулого року.
    Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, матері-героїні та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Від зазначених категорій населення надійшло 11,3 %  звернень від загальної кількості (порівняно з 2015 роком менше на 25 %).
Слід відзначити збільшення кількості колективних звернень на 65%. Питання, які порушували громадяни у колективних зверненнях, стосувались відновлення водопостачання (вирішено позитивно), подальшого
 функціонування сільськогосподарського підприємства, щодо перерахунку оплати вартості за спожитий природний газ у 2014 році, повернення іменних сертифікатів на земельні ділянки, надання допомоги у проведенні індивідуального опалення, припинення робіт по бурінню газової свердловини, щодо неправомірної, на думку заявників, діяльності посадових осіб сільської ради тощо. Частина питань, що не належать до компетенції районної державної адміністрації, та відповідні звернення направлено для розгляду установам, в компетенції яких є можливість їх вирішення та надані відповідні роз’яснення заявникам, в тому числі, і щодо порядку оскарження прийнятих рішень.

    У зверненнях, що надійшли у І півріччі 2015 р., порушено 143 питання. Чинне місце серед них займають питання житлово-комунальної сфери – 49 %, соціального захисту – 9%, аграрної політики і земельних відносин – 7,7%, транспорту і зв’язку – 5,6%.
У порівнянні з І півріччям 2014 року вдвічі зменшилась кількість звернень громадян з питань охорони здоров’я. Порушувалися питання щодо можливості отримання ліків для подальшого лікування та надання допомоги для лікування.
   На 33 % зменшилась кількість звернень з питань освіти. А ті, що надійшли, стосувалися забезпечення безперебійної роботи «шкільного автобуса», розподілу сезонних кочегарів у школі, надання допомоги в облаштуванні класних кімнат.
   Звернень, що стосувалися питань аграрної політики, земельних відносин, зменшилось на 21 %. В основному стосувались вони функціонування сільськогосподарських підприємств, зокрема ПСГ «Восток» (питання вирішується в судовому порядку), отримання майна в натурі згідно з сертифікатом про право власності на майновий пай (питання вирішено позитивно та досягнуто згоди між заявником та керівником підприємства), встановлення межі із сусідами тощо. Дані питання було розглянуто, надані відповідні  роз’яснення.    
    В той же час, на 50 % збільшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства. Більшість стосувалася відновлення водопостачання у домоволодіннях мешканців району. Завдяки наданій  допомозі КП «Вода» було придбано насос для подачі води та забезпечено мешканців міста водопостачанням.       Також у звітному періоді надходили звернення, що стосувались перерахунку вартості за спожитий природний газ у 2014 році. Переважна більшість таких звернень надійшла з «урядової гарячої лінії». Районна державна адміністрація зверталась до Зміївської філії ПАТ «Харківгаз» для позитивного вирішення даних звернень. Частину їх було задоволено. 
    У звітному періоді надійшло на 38% більше, ніж за аналогічний період минулого року, звернень з питань транспорту і зв’язку. Стосувалися вони переважно відновлення роботи радіо та телефонного зв’язку. Райдержадміністрацією порушені відповідні клопотання щодо відновлення послуг заявникам. За період відсутності послуг  громадянам зроблено перерахунок.
      У І півріччі 2015 року керівництвом райдержадміністрації проведено 15 особистих та 15 виїзних прийомів громадян. Звернулися на них 62 чоловіки. Також відбулося 6 «прямих телефонних ліній». Звертались на них громадяни з питань відновлення водопостачання та збільшення тиску подачі води, забезпечення сільської амбулаторії медпрацівником тощо. Питання вирішено позитивно. 
З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав громадян на звернення та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації з 14 березня 2011р. запроваджено роботу «Телефону довіри», який працює з понеділка по четвер з 08.00 до 17.00 та п’ятницю з 08.00 по 15.45.
Надання безоплатної первинної правової допомоги здійснюється через громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при Валківській районній державній адміністрації. Протягом І півріччя 2015 року за допомогою звернулось 32 громадян.
      Відповідно до вимог чинного законодавства робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під постійним контролем голови райдержадміністрації.

В. Головач,
головний спеціаліст загального відділу апарату РДА. 

Категорія: Влада, політика, суспільство | Переглядів: 146 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: