Головна » 2015 » Грудень » 8 » ПРОБЛЕМИ НАШОГО БУТТЯ (№ 101 від 8 грудня 2015 року)
17:54
ПРОБЛЕМИ НАШОГО БУТТЯ (№ 101 від 8 грудня 2015 року)

ПРОБЛЕМИ НАШОГО БУТТЯ

(ЗА МАТЕРІАЛАМИ "ПРЯМОЇ ЛІНІЇ")

Цього разу до «прямої  телефонної лінії», яку проводив у останню середу листопада перший заступник голови райдержадміністрації В.П. Оноша, додався ще і його особистий  прийом громадян. Робота велася в режимі  швидкого реагування - більшість  порушених заявниками питань було з’ясовано, а то й вирішено відразу в ході «прямої лінії». 
Перші дзвінки були від городян. Жителька Посу­ньок просила замінити або демонтувати аварійний стовп телефонної лінії на її вулиці, доки він не впав і не наробив комусь лиха. 
Прочитавши в районній газеті матеріал про виділення агроформуваннями коштів  на ремонт райлікарні, літня валківчанка  зателефонувала з проханням звернути увагу на харчування хворих у стаціонарі, що не витримує ніякої  критики. Це дійсно  болюча проблема, погодився В.П. Оноша, адже бюджетної субвенції, яку одержує лікувальний заклад, не вистачає, щоб  профінансувати  харчування пацієнтів. Проблему цю вирішувати потрібно, можливо, теж із залученням сільгоспвиробників.
Власну «земельну» проблему порушила в телефонному спілкуванні ще одна мешканка міста. Кілька років тому вона  одержала земельну ділянку для городництва на масиві біля посту ДАІ із земельного фонду Костівської сільської ради. Але від приватизації  цієї земельної ділянки в сільраді жінку відрадили. Тепер же на цьому масиві виділяють землю учасникам АТО згідно із законодавством. Із запитанням, як у цій ситуації не зостатися без городу, жінка й звернулася до заступника голови райдержадміністрації, який пообіцяв з’ясувати це питання у районному відділі «Геокадастру».
Багатьох городян, особливо тих, кому доводиться щодня добиратися на роботу з одного кінця  міста в інший, стосується проблема руху міського автобуса, з якою звернулися на «пряму лінію» теж із Посуньок. Останнім часом ходить він нерегулярно, і людям, виходячи вранці з дому, доводиться щоразу з’ясовувати в АТП, чи вийде автобус на лінію. На думку заявника, складається враження, що міський маршрут АТП не вигідний, тому підприємство не дуже ним і переймається.
Учасник бойових дій з Мельникового просив посприяти в призначені йому соціального працівника з терцентру, бо його діти й онуки  живуть окремо, в іншому селі. З Перекопу звернулися з приводу ремонту проводового радіо і стаціонарного телефону, із Сніжкова - стосовно водовідведення у приватному домоволодінні. Проблема ремонту радіо турбувала й жителів кількох вулиць у Ков’я­гах.
З Благодатного телефонували батьки дітей,  які навчаються в Серпевому НВК. Туди кілька днів не ходив шкільний автобус. Як з’ясувалося, транспортний засіб на той час перебував на ремонті, і вже наступного дня після «прямої лінії» організоване підвезення школярів з Благодатного  відновилося.
У сім’ї чорнобильця з Баранового  проблема з оплатою за газ, нараховану за завищеним тарифом за період, доки в домі не працював газовий лічильник. При цьому про поломку споживач повідомив Валківську філію ПАТ «Харківгаз» негайно, але ремонтників дочекався тільки через кілька днів, увесь той час газом не користувався. Це питання теж вирішено позитивно, в ході перевірки завищену плату  скасовано.
Надходили також звертання щодо ремонту металевих  гребенів на даху Високопільської школи, оформлення субсидій, оздоровлення чорнобильців. Усі телефонні звертання зареєстровано і розглянуто,  для додаткового з’ясування взято ті, які  цього потребували.

Підготувала І. ЦІКАЛО.

Категорія: Влада, політика, суспільство | Переглядів: 204 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: