Головна » 2016 » Січень » 9 » ХОЧ У РЕЙКУ ДЗВОНИ (№ 4 від 9 січня 2016 року)
16:43
ХОЧ У РЕЙКУ ДЗВОНИ (№ 4 від 9 січня 2016 року)

ХОЧ У РЕЙКУ ДЗВОНИ

Відтоді, як почали діяти нові тарифи на газ, минуло більш ніж півроку. Перший  шок у людей пройшов. Тим більше, що чимало  громадян оформили субсидію. Хоча, звичайно, є різні ситуації, і далеко не всіх субсидія може виручити. Зокрема, немає ясності зі сплатою обов’язкової частки у випадку, коли обов’язковий платіж перевищує суму  вартості фактично  використаного  газу. Як бути  в такому разі? Платити за  лічильником?
Але ж субсидія надходить  у повному  обсязі, а отже - йде переплата. І наступного  місяця платіжка приходить вже з «нулями» до сплати. Одні радіють цьому, не  платять вже й за лічильником. Інші - в сумнівах: як може бути так, що газ раптом став для них  безплатним?
Напевно, по закінченні опалювального сезону перерахунки таки будуть зроблені, і той, хто довірився «нулям» та нічого не платив, змушений буде розрахуватися за використане паливо.
Словом, час покаже. Але нині  нас,  споживачів (кажу, зокрема, про себе і своїх односельців - людей літнього віку) набагато  більше хвилює інше питання - як передати показники використаного газу? В «Сільських новинах» за 8 грудня фахівець ПАТ «Харківгаз» О. Клименко в інформації «Щоб платити за фактично  використаний газ» дуже докладно  розповіла, як це робити, дала номери телефонів, за якими потрібно  телефонувати. Наголосила також, що  показники газових лічильників прийматимуться до 5 числа наступного  за звітним  місяця.
Один з цих телефонів харківський, інший - мобі­льний. Але за жодним із них  додзвонитися неможливо. Наші пенсіонери - люди дисципліновані, звикли всі платежі вносити  вчасно. Тож були  у справжньому  відчаї, коли по кілька годин поспіль  набирали  заповітні номери і чули  у відповідь то короткі, то довгі гудки.
Промитарившись так по два-три дні, зрозуміли, що з них  просто познущалися. Ось тільки не знають, за що, як і не відають, що робити  далі. Щоправда, в згаданій вище  інформації О. Клименко говориться і про можливість передати показники по Інтернету, через особистий кабінет, зареєструвавшись на відповідному сайті. Але в переважної більшості наших  пенсіонерів немає  Інтернету. Тож що  нам робити? Дуже сподіваємося, що  постачальники газу таки зрозуміють, у який глухий кут вони  нас  загнали, і зроблять  все, щоб  допомогти нам вийти з нього.

За дорученням пен­сіонерів - 
З. ПРИЧИНА,
секретар ради ветеранів  Перекопу.

Категорія: Актуальна тема | Переглядів: 151 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: