Головна » 2016 » Січень » 26 » ІЗ ЧИМ ЗВЕРТАЛИСЬ ЛЮДИ В РДА (№ 9 від 26 січня 2016 року)
17:01
ІЗ ЧИМ ЗВЕРТАЛИСЬ ЛЮДИ В РДА (№ 9 від 26 січня 2016 року)

ІЗ ЧИМ ЗВЕРТАЛИСЬ ЛЮДИ В РДА

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Валківською райдержадміністрацією постійно проводиться робота з приймання письмових звернень громадян, особисті прийоми та «прямі телефонні лінії» з обов’язковим наданням обгрунтованої відповіді заявникам.

Торік до райдержадміні­страції надійшло 386 звернень громадян, що на 104 відсотки більше, ніж 2014 року, причому переважна більшість - 97 відсотків - на особистих прийомах. Першочергово проводиться особистий прийом жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня» та інвалідів Великої Вітчизняної війни. Від органів влади  вищого рівня надійшло 132 звернення - втричі більше, ніж попереднього року.
Таке значне збільшення кількості звернень громадян  може бути  спричинене суспільно-полі­тичною ситуацією в державі, а також зміною керівництва районної адміністрації та зростанням відсотку позитивно вирішених питань, що надходять від мешканців. Крім того,  інформація про прийоми громадян подається на офіційному сайті рай­держ­адміністрації та в ра­йонній газеті. В «Сільських новинах» щосуботи публі­куються анонси про особисті та виїзні  прийоми керівництвом РДА на наступний тиждень, що теж стимулює мешканців порушувати перед районною владою свої проблеми. Все це - позитивні зрушення в тому, що стосується забезпечення права громадян на звернення. 
Побільшало  минулого року й колективних звернень - на 40 відсотків, що свідчить про позитивне вирішення порушених  у них  питань. Надходили звертання щодо коректності проведення повірки газових  лічильників, незадовільної (на думку заявників) роботи  Валківського відділення ПАТ «Укртелеком», ремонту доріг комунальної власності, виділення землі для ведення особистого  селянського господарства тощо. Питання, порушені в колективних  зверненнях громадян, розглядалися на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. Зокрема, позитивно  вирі­шено питання стосовно  ремонту дороги Високо­пілля-Валки, яка перебувала в аварійному стані. Головою РДА В.І. Войтенком налагоджено тісну співпрацю з начальником Зміївського УЕГГ ПАТ «Харківгаз» щодо ситуації, яка складається у сфері обслуговування споживачів природного газу на території району.  Завдяки цьому зазначені питання теж вирішуються позитивно.
Усього в минулорічних зверненнях громадян порушено  близько 400 різних питань. Найактуальнішими  залишаються питання, пов’язані з комунальним господарством - більше половини звернень. Чимало  надходило й звернень стосовно  соці­ального захисту, аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв’язку, охорони здоров’я, забезпечення дотримання законності та охорони  правопорядку, реалізації прав та свобод громадян, діяльності органів місцевого самоврядування.
На третину менше стало звернень медичної тематики. У 2014 році основна частина таких  звернень стосувалася підвезення хворих на процедуру гемодіалізу. На даний час ця проблема вирішена повністю. Зменшилася також  кількість звернень стосовно отримання житла, поліпшення житлових  умов - на 12,5 відсотка, звернень з питань сім’ї, дітей, молоді, тендерної  рівності, спорту - на 20 відсотків, освіти, науки, інноваційної  діяльності та інтелектуальної власності - на 26 відсотків.
Разом із тим, у 2015 році порівняно  з попереднім у чотири рази частіше зверталися громадяни з питань транспорту та зв’язку. Питання стосувалися роботи проводового  радіо та стаціонарних  телефонів, графіку роботи  автобусних маршрутів, безплатного проїзду пенсіонерів. Майже вдвічі збільшилося звернень громадян щодо комунальної  сфери. Надходили звернення щодо  нарахування й оплати  послуг газопостачання, проведення повірки газових  лічильників та їх   неповернення користувачам, підключення  індивідуального опалення
На 110 відсотків більше надійшло звернень аграрної тематики. Вони стосувалися оформлення документів на земельні паї, ведення  особистого  селянського господарства.
З питань  соціального  захисту  надійшло  звернень на 78 відсотків більше. Громадяни зверталися щодо  отримання посвідчень, ортопедичного взуття, перерахунку пільгової  пенсії, поліп­шення житлово-побутових  умов воїну АТО, надання матеріальної допомоги на лікування, на придбання палива та   теплого одягу.
Серед питань, які порушували громадяни, були й такі, що  стосувалися обороноздатності держави. Найбільше - проходження військової служби, повернення військово­службовців із зони АТО.
Найчастіше до райдерж­адміністрації  зверталися громадяни найменш соці­ально захищених  категорій, літні люди, громадяни, які втратили здоров’я та працездатність.
За всіма зверненнями, які надійшли до  райдерж­адміністрації торік, вжито необхідних  заходів, надано  вичерпні відповіді і пояснення. Позитивно вирішено 105 звернень, на 245 надано  мотивовані роз’яснення, ще близько 30 надіслано для розгляду за належністю.
Постійно ведеться пошук нових  шляхів і можливостей для вирішення питань, які порушують громадяни перед районною владою. Робота  із зверненнями громадян в райдержадміністрації  забезпечується за всіма напрямками і перебуває під постійним контролем голови РДА.

В. СОЛОХА,
головний спеціаліст загального  відділу апарату райдержадміністрації.

Категорія: Влада, політика, суспільство | Переглядів: 248 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: