17:00 ДОГЛЯДАЄМО, РЕМОНТУЄМО, ПЛАНОВО ПРАЦЮЄМО (№ 41 від 23 травня 2017 року) | |
ДОГЛЯДАЄМО, РЕМОНТУЄМО, У шляховиків робота є будь-якої пори року. Особливо, якщо треба тримати в належному експлуатаційному стані та опікуватися безпекою руху на такій транспортно насиченій артерії, як автодорога Київ-Харків-Довжанський. Взимку колектив «П’ятихатського ДЕП» ДП «Харківський облавтодор» ДРП-2 успішно справлявся з розчищенням дороги від снігу, регулярно посипали проїжджу частину протиожеледними сумішами. А зараз основна увага у роботі шляховиків сконцентрована на ремонті дорожнього покриття. Застосовують спеціалісти П’ятихатського ДЕП для цього, наряду із поширеною практикою ямкового ремонту гарячим асфальтобетоном, ще й струменевий метод, що є на сьогодні одним з найбільш економічних та продуктивних порівняно з іншими технологіями. - Струменевий метод ямкового ремонту застосовується як для асфальтобетонного, так і цементнобетонного покриття, - розповідає керівник підприємства І.В. Тищенко. - Ця технологія дозволяє ефективно ліквідовувати вибоїни, незначні просідання, проломи та тріщини на дорожньому покритті. Усього в Харківській області працюють три установки, що здійснюють ямковий ремонт струменевим методом. І дві з них - на нашому підприємстві. Це - вітчизняна установка УЯР на базі автомобіля КрАЗ, на якій працюють водій В.В. Граєвський та оператор С.Є. Уроніч, а також установка «TURBO» чеського виробництва на базі автомобіля МАЗ (водій О.М. Кондрацький, оператор А.А. Коньков). Трудяться ці спеціалісти не лише на ввіреній нам ділянці дороги, а й по всій області, ремонтуючи автошляхи, здійснюючи профілактику подальших псувань дорожнього полотна. Отож їх уміння, досвід, завжди затребувані і високо цінуються скрізь, де вони працюють, використовуючи технологію струменевого методу ремонту дорожного покриття.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |